miércoles, 19 de septiembre de 2007

MÁIS DE 630.000 POLÍTICA TERRITORIAL OCULTA CON TITULARES A PARÁLISE DO TRANSPORTE METROPOLITANO QUE CHEGARÁ CUN RETRASO DE TRES ANOS


MÁIS DE 630.000 PERSOAS SEGUEN SEN PODER GOZAR DE TRANSPORTE PÚBLICO METROPLITANO POLA INCOMPETENCIA DE CARIDE PARA APLICAR UN PLAN QUE DEIXOU APROBADO O PP.

A conselleira presenta agora un segundo borrador tras retirar o primeiro, moi criticado por todos os sectores, aínda que chega pensando máis en titulares de prensa que nas necesidades dos usuarios.

• Xa debería estar a funcionar o plan de transporte metroplitano, aprobado polo PP, que a CPTOP comprometeuse a desenvolver antes de xuño de 2007, pero que segue sen chegar.

• O texto anterior foi retirado debido ao seu intervencionismo, á inseguridade que xeraba nos operadores, e pola discrecionalidad coa que se adxudicaban os contratos.

• O PPdeG cre que é necesario buscar solucións ao transporte no medio rural, asegurar o equilibrio concesional e dotar de calidade a un servizo vital para a comodidade de todos os galegos.

• A proposta do billete único que facilite os transbordos sen cargo é unha proposta calcada do programa electoral do PPdeG copiada agora polos socialistas.

• A única experiencia protagonizada por Caride no que á posta en marcha de plans de transporte metropolitano en Galicia refírese tivo lugar en Santiago e foi un absoluto caos.

O Partido Popular de Galicia denunciou esta mañá o completo abandono por parte de María José Caride á hora de dar solucións ao problema do transporte metropolitano público en Galicia. O portavoz de Infraestruturas do PPdeG, Alejandro Gómez Alonso, recordou que pasado o ecuador da lexislatura a Comunidade segue sen avances nesta materia, aínda que a Consellería non fai máis que anunciar actuacións que nunca chegan. Neste sentido, recordou que xa debería estar en funcionamento o plan de transporte metroplitano, aprobado polo PP, que a CPTOP comprometeuse que estaría desenvolvido no primeiro semestre de 2007, pero que segue sen chegar.

O deputado popular destacou que foi no Debate sobre o estado da Autonomía cando se aprobou unha resolución que instaba á Xunta a dotar dun sistema de transporte metropolitano ás cidades de Vigo, Ouense, Pontevedra e Lugo antes de xuño de 2007 pero do que seguimos sen noticia. Por iso, máis de 630.000 persoas seguen sen poder gozar dun servizo que pode mellorar moito a vida dos galegos, dado as actuais complicacións de tráfico que rexistran os accesos ás grandes cidades galegas.

LEI DE FOMENTO DO TRANSPORTE PÚBLICO
Gómez Alonso recordou que o texto anunciado onte pola conselleira é o segundo borrador que se presenta dunha mesma lei, e aínda que o anterior tivo que ser retirado por ser tremendamente contestado por todos os sectores “debido ao seu intervencionismo, á inseguridade que xeraba nos operadores, e pola discrecionalidad coa que se adxudicaban os contratos” , o novo anuncio de Caride está realizado pensando nos titulares de prensa e non nas necesidades das persoas.

PROPOSTAS PPdeG
Desde o PPdeG “cremos que é necesario buscar solucións ao transporte no medio rural, asegurar o equilibrio concesional e dotar de calidade a un servizo que ha de ser vital para a comodidade de todos os galegos. E todo iso, canto antes (antes de que finalice o ano), posto que moitas concesións están prorrogadas”, apostilou.

Tendo en conta que a conselleira desatende a diario estes criterios, o parlamentario do PPdeG cualificou de “artimaña propagandística” o anuncio efectuado onte pola Xunta e lamentou que Galicia teña que padecer á peor conselleira de Política Territorial da historia da Comunidade.

BILLETE ÚNICO
Gómez Alonso recordou tamén que a proposta do billete único que facilite os transbordos sen cargo é unha proposta calcada do programa electoral co que os populares acudiron ás urnas o pasado 27 de maio. En todo caso, mostrou a súa satisfacción polo feito de que a conselleira Caride saiba recoñecer que o programa dos populares sexa mellor e necesaria a súa aplicación para Galicia, aínda que se mostrou sorprendido de que este servizo non vaia estar en servizo ata 2009.

INTERMODALIDAD
Ademais, lamentou que a conselleira siga adoecendo de plans para mellorar a intermodalidad na Comunidade, outra das materias pendentes do país. En todo caso, non é algo que sorprenda, e menos cando o PSdeG tiña como medida estrela no seu programa para as municipais “ampliar os horarios do metro durante os fins de semana”. “Con propostas de semellante calado, nunha terra que non ten metro, a capacidade que para dar solucións aos galegos que ten a CPTOPT en mans desta señora é máis que discutible”, apostilou.

Ademais, recordou que a única experiencia protagonizada ata a data por Caride no que á posta en marcha de plans de transporte metropolitano en Galicia refírese tivo lugar en Santiago de Compostela e pódese definir coa mesma palabra que define a Política Territorial desde que esta conselleira contrólaa: “caos”, dixo Gómez Alonso.

“Na capital de Galicia ninguén sabe como funciona este servizo. É máis, os propios operadores criticaron o sistema ante a nefasta xestión que a conselleira fixo do mesmo. Ninguén coñece a frecuencia de autobuses, os horarios non se cumpren, non hai claridade en canto ás concesións? caos e máis caos: iso é o que define a Política Territorial, tamén neste caso”, engade.

No hay comentarios: